Ακολουθεί αλληλογραφία της Booking.com προς το Ξενοδοχείο Ροδοβόλι.
2015 Award.
Αγαπητέ Συνεργάτη,
Αγαπητέ Συνεργάτη,
Ήρθε η ώρα να γιορτάσουμε μια εξαιρετικά επιτυχημένη χρονιά!
Με χαρά διαπιστώσαμε ότι οι πελάτες σας αναγνώρισαν τις προσπάθειές σας δίνοντάς σας βαθμολογία βάσει της οποίας δικαιούστε αυτό το Βραβείο Σχολίων Πελατών. Γνωρίζουμε ότι η διαρκής εξυπηρέτηση των επισκεπτών δεν είναι πάντα εύκολη και το βραβείο αυτό αποδεικνύει ότι ξέρετε τον τρόπο να είναι οι πελάτες σας ικανοποιημένοι.
Ελπίζουμε ότι θα τοποθετήσετε το βραβείο αυτό σε εμφανές σημείο και για τους μελλοντικούς σας πελάτες.
Το Βραβείο Σχολίων Πελατών αποτελεί σύμβολο ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών ανάμεσα σε περίπου 800.000 καταλύματα της Booking.com αλλά και της επιτυχίας σας. Είναι το ευχαριστώ των πελατών σας και ταυτόχρονα μια επιβεβαίωση ότι οι κόποι σας και το κάθε βήμα παραπέρα που κάνετε αναγνωρίστηκαν και εκτιμήθηκαν.
Φροντίζουμε να διασφαλίσουμε ότι όλα τα σχόλια πελατών είναι επαληθευμένα και αντιπροσωπεύουν τους συνεργάτες μας. Για τους λόγους αυτούς είναι τιμή μας που σας απονέμουμε το Βραβείο Σχολίων Πελατών της Booking.com και σας συγχαίρουμε για αυτή σας την επιτυχία.
Ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας το 2015.
Με τους θερμούς μας χαιρετισμούς,
Darren Huston (Chief Executive Officer)
Gillian Tans (President & Chief Operating Officer)
Darren Huston (Chief Executive Officer)
Gillian Tans (President & Chief Operating Officer)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου