Αγαπητοί συνάδελφοι καλημέρα σας και Χρόνια Πολλά.
Θέλω να σας γνωστοποιήσω κάτι που μου συνέβη πριν από 15 ημέρες περίπου και θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας.
Στις 5 Δεκεμβρίου 2019, στις 07:00 μ.μ. ακριβώς, μου ήρθε το παρακάτω μήνυμα στο κινητό μου από κάποιον αποστολέα με το όνομα “Hotels” : “TripAdvisor & Google καλές κριτικές με 5 αστέρια. Προσελκύστε άμεσα πελάτες στην επιχείρησή σας. Τιμές: 10 κριτικές (150€), 25 κριτικές (250€). Πληρ. 690911----”. (Φυσικά ο αριθμός του κινητού είναι γραμμένος ολόκληρος στο μήνυμα που μου ήρθε αλλά εγώ για ευνόητους λόγους δεν τον έχω γράψει ολόκληρο.)
Και αναρωτιέμαι τώρα!
- Ποιοι είναι αυτοί οι επιτήδειοι που προσφέρουν έναντι αμοιβής σε εμάς τους ξενοδόχους ψεύτικες κριτικές για τις επιχειρήσεις μας;
- Ποιοι είναι αυτοί οι επιτήδειοι που θέλουν με τις ψεύτικες κριτικές τους να παραπλανούμε εμείς οι ξενοδόχοι τους μελλοντικούς μας πελάτες με τον χειρότερο τρόπο;
Και από την άλλη πλευρά,
- Ποιοι είναι αυτοί οι ξενοδόχοι οι οποίοι δέχονται να προσθεσούν στην λίστα των κριτικών τους τις ψεύτικες αυτές κριτικές έναντι αμοιβής; (Γιατί κάποιοι ξενοδόχοι είναι σίγουρο ότι αποδέχονται τέτοιες πρακτικές, γιατί αλλιώς οι επιτήδειοι αυτοί δεν θα υπήρχαν στην αγορά.)
- Ποιοι είναι αυτοί οι ξενοδόχοι που αρέσκονται να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους με τέτοιου είδους πρακτικές; Και τέλος σκέφτομαι πως...
Αν τόσο εύκολα μπορεί κάποιος να προσθέσει ψεύτικες κριτικές στην επιχείρηση του, μήπως πρέπει να αναρωτηθούμε, αν κάποιοι πληρώνουν για να κάνουν και το αντίθετο; Δηλαδή να πληρώνουν τέτοιους απατεώνες ώστε να γράφουν αρνητικές κριτικές στους ανταγωνιστές τους με αποτέλεσμα την ιντερνετική δυσφήμιση του αντιπάλου τους. (Για παράδειγμα ο ιδιοκτήτης του “Ξενοδοχείου Α” πληρώνει τέτοιους απατεώνες ώστε να προστεθούν αρνητικές κριτικές στο “Ξενοδοχείο Β”). Γιατί το σίγουρο είναι ότι αρνητικές κριτικές διαβάζοντάς τες επηρεάζουν τους εν δυνάμει πελάτες στην επιλογή του καταλύματος.
Θέλω να πιστεύω ότι τέτοιες πρακτικές από ξενοδόχους στην περιοχή μας δεν υιοθετούνται, αλλιώς είναι πολύ κρίμα! Εξάλλου δεν πρέπει να ξεχνάμε εμείς οι ξενοδόχοι ότι οι κριτικές (θετικές ή αρνητικές) γράφονται από τους πελάτες μας για να μας βοηθήσουν να βελτιωθούμε. Να βελτιωθούμε προς το καλύτερο είτε εμείς οι ίδιοι ως ιδιοκτήτες, είτε το προσωπικό μας, είτε φυσικά να βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο και τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας.
Τέλος θέλω να συμβουλέψω και τους εν δυνάμει επισκέπτες μας να μην εμπιστεύονται πλήρως τις κριτικές που διαβάζουν, γιατί όντως μπορεί να είναι και fake ή πληρωμένες.
Σας ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας. Οι γνώμες σας πραγματικά θα ήταν ενδιαφέρον για όλους μας να τις διαβάσουμε.
Με εκτίμηση...
Με εκτίμηση...
Posted in: ΝΕΑ & ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!
Κοινοποίηση στο X
Μοιραστείτε το στο Facebook
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου